دلبستگی 1
نوشته شده توسط : ستاره

مایه خوشدلی آنجاست که دلدار آنجاست

                         می کنم جهد که خود را مگر آنجا فکنم

بگشابند قبا ای مه خورشید کلاه

                             تا چو زلفت سر سود از ده در پا فکنم

من این وبلاگو ساختم تا از عشقم بگم اما همون اولش رفت خیلی داغون بودم حالا هم این پستو واسه یکی از دوستام میزارم که ازم خواست که یه پست شاد بزنم

وضعیت روحیم خیلی خوبه الان

الان دیگه مثله روزای عادیم صبح بیدار میشم

صبحونمو می خورم

میرم ورزش

نهارمو می خورم

درسمو می خونم

شبم مسواکمو میزنم

بعدم میرم لالا

کاری به کسیم ندارم

همه چی آرومه من به تو دل بستم  زندگیم آرومه ...  بقیشو بلد نیستم





:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 533
|
تعداد امتیازدهندگان : 176
|
مجموع امتیاز : 176
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/25/3 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/weblog/file/img/m.jpg
مسعود در تاریخ : 1392/1/15/4 - - گفته است :
فقط یکم به این شعر فک کن،خودت میفهمی چه جوابی تو دلم هست برای این نوشتت
هیچ قومی بی سبب مغلوب یا غالب نشد/یا در او ضعفی نهان یا قدرتی پیداستی

/commenting/avatars/setare-595708.jpg
hamed در تاریخ : 1390/3/8/0 - - گفته است :
كار مهمي دارم اگه وقت داشتي زنگ بزن09374958558

/weblog/file/img/m.jpg
new sound در تاریخ : 1389/11/25/1 - - گفته است :
ولنتاین مبارک هدیه را از وب ما بیابید
آیا تا به حال خرید اینترنتی انجام داده اید؟
هيچ نگران نباشيد سايت ما به شما اطمينان خواهد داد كه خريدي راحت و با اطمينان از سیستم خرید ما داشته باشید.
ديگر نيازي نداريد تا براي خريد يك كالاي مورد نياز و يا هديه براي عزيزان خود بگرديد
--و وقتتان را هدر دهيد--
با اينگونه خريد ها مي توانيد محصول مورد نظرتان را به سرعت بيابيد و به راحتي خريداري كنيد
خرید از شما** تضمین از ما
خريدي مطمئن و100% تضميني
همین حالا دست به کار شوید
یک بار امتحان کافیست

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/6/29/1 - - گفته است :
اینا صحبت های من نیست

باید از آقای دهنوی ممنون باشیم

من فقط واسطه ام

خوشحال میشم بازم بیاین

امیدوارم همیشه شاد باشین

/weblog/file/img/m.jpg
amir در تاریخ : 1389/6/28/0 - - گفته است :
تبادل لینک موافقم موافقی؟

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
سلام





وب زیبایی دارید





لینک شدید





دوست دارم نظرتونو درباره ی وبم بدونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: